26.7.09

mida ma kardan

Kas teadsid, et inimsööja võib lõigata kaelast allapoole halvatud inimesest tüki liha, ilma, et ohver üldse midagi märkaks?

Sellepärast ma kardangi, kui mu käsi või jalg kuskil istumise all tuimaks jääb, et äkki on kuskil lähistel mõni kannibal, kes ootab juhust, et minust viilu lõigata.


Teine asi, mida kardan, on olla kõrgetel vaateplatvormidel koos dzhuudokatega. Neil on kogu aeg selline nägu ees, et nad tahavad heiteid teha. Kõrgetes kohtades on niigi kõhe, sest teinekord on tunne, et võid iseeneseslikult üle käsipuu veereda.

Sumokaid ma nendes kohtades ei karda, sest nad paistavad kaugele välja. Aga dzhuudokad on jah jõle salakavalad.

Ja siis ma kardan veel seda, kui keegi mul lipsu kohendab.

Võib olla, et ta on kobakäpp ja tal on pikad sõrmed ja need lähevad mu kaela ümber sõlme. Just jooksusõlme. Ja nii põhjalikult, et ta kägistab mind kogemata ära, ise mulle kogu aeg silma vaadates ja nuttes, ning tohutult vabandades.

A muidu on mul kõik korras.

No comments:

Post a Comment