19.8.09

muusika autoõnnetusteks

Ma olen kogu aeg mõelnud, et mis lugu sobib kõige paremini mängima autodes, mis satuvad õnnetustesse.

Ma kujutan sellist õnnetust väga hästi ette.

Et on juba suve lõpp. Varahommik. On tagasisõit. Pagassis on korvid mustsõstardega. Lapsed tagaistmel on kas magama jäänud või veel mitte ärganud. Põldudel ja teeservas on veidi udu. Ja on väga vaikne, seda kujutan ma ka ette.

Auto ei sõidagi tegelikult kiiresti ja juht ei olegi tegelikult purjus ja tee ei olegi tegelikult käänuline. Aga kuidagi sõidab ta välja ja keerab mitu kord üle katuse.

Hetkega joonistub esiklaasi mõradesse allilma teedekaart. Autosolijatel on ainult murdosasekund aega, et see meelde jätta, sest neil läheb seda kohe-kohe vaja.

Ja lõpuks jõuavad kohale päästjad. On väga vaikne. Isegi autos keegi ei hinga. Ainult terveks jäänud makis mängib üks lugu.

3 comments:

Dr. Zoidberg said...

mulle meeldiks laul

"tõuse üles ja läheme ära"

Miina said...

See on vist liiga lõbus selleks?
http://www.youtube.com/watch?v=kX9OjGw8pOg

Kristian said...

See on just sobiv 1973. a. Buickiga laupkokkupõrkesse sattumiseks...

Post a Comment